Hirdetés

2023.11.17. 00:01

Személyre szabott megoldások a nehéz pénzügyi helyzetben

PR cikk

A szalagátvágás ünnepi győri pillanatai.

Fotó: Csapó Balázs Mediaworks

A változó és gyakran kiszámíthatatlannak tűnő pénzügyi helyzetre kínál biztonságos és ügyfélközpontú megoldásokat a Groupama Biztosító. Az elmúlt időszakban Győr-Moson-Sopron és Vas megyében választotta a legtöbb új ügyfél a vállalat szolgáltatásait. Partnertalálkozójukon a legújabb lehetőségeket mutatták be az érdeklődőknek, valamint megnyitották Győrben új ügyfélszolgálati irodájukat is.

A pénzügyi élet aktuális kihívásairól és a rájuk adott innovatív megoldásokról szólt a Groupama Biztosító éves partnertalálkozója. A cég továbbra is elkötelezett az iránt, hogy ügyfeleinek a legmagasabb színvonalú, ugyanakkor személyre szabott konstrukciókat kínálja, még ebben a pénzügyileg bizonytalan időszakban is.

Pogátsa Zoltán, közgazdász-szociológus a partnertalálkozó résztvevőinek a magyar- és a nemzetközi gazdaság meghatározó folyamatairól, kiemelten az inflációs helyzetről és a háztartások reáljövedelmének csökkenéséről beszélt.

Jeanjean Alexandre, a Groupama Biztosító vezérigazgatója - Fotó: Csapó Balázs Mediaworks

A jelenlegi nehezebb pénzügyi helyzetben kínál pozitív megoldásokat ügyfeleinek a Groupama Biztosító. A vállalatot egy francia közösség hozta létre a 19. században, hogy közös erővel tudjanak reagálni a váratlan helyzetekre. Ezt az emberközpontú filozófiát folytatja ma is a cég – erről már Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója beszélt.

– Rendkívül rugalmas konstrukciókat kínálunk jelenlegi és jövőbeli ügyfeleinknek, hogy mindenki egyénre szabott megoldást kaphasson. A jelenlegi helyzetben még fontosabb, hogy átlátható és fair feltételeket kínáljunk ügyfeleinknek. Miközben Magyarországon a biztosítási piac stagnált ebben az évben, a mi cégünk jelentős növekedést tudott felmutatni, ami hatalmas eredmény.

Mi abban hiszünk, hogy sokkal hatékonyabb egy igazi szakemberrel beszélni és közösen gondolkodni az adott személy élethelyzetéhez legjobban illeszkedő megoldásokról, mint csak az elektronikus ügyintézésre hagyatkozni. Ügyfeleink 93 százaléka elégedett a szolgáltatásainkkal, ezt szeretnénk a jövőben még tovább növelni.

Füzes Edit, a Groupama Biztosító személybiztosítási termékmenedzsment vezetője - Fotó: Csapó Balázs Mediaworks

Füzes Edit, a Groupama Biztosító személybiztosítási termékmenedzsment vezetője is ezt a nézőpontot hangsúlyozta. – Az olyan érzékeny témákról, például mint az elhalálozás vagy a rokkantság, személyesen kell beszélnünk ügyfeleinkkel. Az öngondoskodás fontosságával szinte mindenki egyetért, azonban az a tapasztalat, hogy a magyar emberek a gyakorlatban inkább vagyontárgyainkat védik, mint saját magunkat. Az életbiztosítások pedig akkor segítenek, amikor a legnagyobb a baj, ezzel lehetővé teszik, hogy ilyen helyzetben azzal foglalkozhassunk, ami igazán számít.

A megtakarítási életbiztosításokat érintve elmondta, hogy olyan lehetőséget kínálnak, ami szinte mindent megenged, szerződéskötési díj nélkül lehet indítani, bármikor lehet befizetni vagy költségmentesen kivenni az összegből. Ez a megoldás segít az ügyfeleknek abban, hogy az élethelyzetükhöz igazodóan szabadon felépítsenek egy megtakarítási bázist. A megtakarítás mellé ajánlott haláleseti biztosítás pedig abban nyújt segítséget, hogy a pénzügyi biztonság addig is maximális legyen, amíg ez a megtakarítás fel nem épül.

Füzes Edit árnyalta azt a biztosítási piacon elterjedt nézetet is, miszerint a nyugdíj megtakarítást már mindenképpen 20-30 évesen el kell kezdeni.

– Az élet ezen szakaszában vannak sokkal közelebbi célok, mint például a gyereknevelés, vagy az otthon megteremtése. Ezért úgy látjuk, hogy egy szabadabb megtakarítási forma jobban passzol a fiatalabb korosztályhoz, nem is feltétlenül tudnának huszonöt éven át egy előre meghatározott befizetési rendet betartani. Mi azt javasoljuk, hogy helyette idősebb korban, a nyugdíjhoz közeledve használják ki ügyfeleink a nyugdíjbiztosításban rejlő adójóváírási lehetőségeket, és ahelyett, hogy rendszeres, havi befizetést választanának, minden év végén eldönthetik, hogy az aktuális pénzügyi helyzetükhöz mérten mekkora befizetést tudnak vállalni.

Pozsgai Péter, a Groupama Biztosító üzleti igazgatója - Fotó: Csapó Balázs Mediaworks

A Groupama Biztosító ügyfélköre a Győr-Moson-Sopron és Vas megyéből álló régióban bővült a leggyorsabban az elmúlt időszakban. Pozsgai Péter, a Groupama Biztosító üzleti igazgatója kiemelte, hogy külön büszkék arra, hogy minden nagyobb városban jelen vannak ügyfélszolgálattal. A munkatársak mobilitásának köszönhetően pedig a kisebb településeken élőket is elérik.

– A térségben 75 tanácsadónk dolgozik, akiknek az átlagos tapasztalata tizenegy év, tehát minden tekintetben felkészült szakemberekkel várjuk az ügyfeleinket. Nemcsak a szakembereink felkészültek azonban, az informatikai háttértámogatásunk is kiemelkedő, mely lehetővé teszi, hogy valóban minden ügyfélszolgálati ügyben segítséget tudjunk itt helyben nyújtani.

A régióban több mint 55 ezer ügyfele van már a Groupama Biztosítónak, akik mintegy 75 ezer szerződést kötöttek már.

– Minden évben több mint 10 ezer szerződést kötünk. Ezek közül is kiemelkedő a lakásbiztosítások száma. Ha az utcán sétálunk, gyakorlatilag minden ötödik ingatlant nálunk biztosítottak, a gépjárműbiztosításaink száma az elmúlt három évben szintén egyharmadával nőtt, az pedig külön öröm, hogy egyre többen kötnek személybiztosítást is, évente mintegy ezerötszázan.

Pozsgai Péter elmondta, hogy csak az idén már vagy 5000 alkalommal nyújtottak segítséget az ügyfeleknek a náluk kötött lakásbiztosítások révén, a kárbejelentésekre közel 400 millió forintot fizetettek ki, ez az összeg a gépjárműbiztosításoknál eléri a félmilliárd forintot, sőt ötszáz alkalommal volt szükség a személybiztosítás nyújtotta támogatásra is a régióban. Mindez azt igazolja, hogy bárki kerülhet olyan helyzetbe, amikor szüksége lehet a biztosításra.

A Groupama Biztosító a változó igényekhez igazodva új ügyfélszolgálati irodát is nyitott Győrben, így már két helyen érhetőek el a városban.

– A belvárosi irodánk az ország egyik legforgalmasabbja. Már harminc éve várjuk ügyfeleinket ezen a helyen. Ügyfeleink szeretik személyesen, ugyanakkor gyorsan intézni ügyeiket, ezért esett választásunk a 9024 Győr Kormos István utca 6. szám alatti, az OTP Bankfiók mellett lévő irodahelyiségre. Így a marcalvárosi, a nádorvárosi, az adyvárosi, valamint a szabadhegyi, ménfőcsanaki, gyirmóti és győrújbaráti ügyfeleiknek és leendő ügyfeleinket is egy könnyen megközelíthető új ügyfélszolgálattal várjuk. (x)

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kisalfold.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában